honung hjälper mot infektioner

ahahaha Visste  ni det?

Men nu ska jag göra mej iordning och sånt.
Längtar till torsta.
Ni får veta vfr sen:)

Sista inlägget

Hejdå.
hekdå ska forstätta chatta med all
a

War and then peace?

l o l o < 3

Love isn't peace


Ser på naria

Kbry
Hahaha.
Jag tycker att dagen har varit bra förutom 2 saker en att vår snälla mentor slutar och vår so lärare också dem var asbra.
Den andra får ni inte veta:s
s

kul kul


1,2,3 nu kör vi


hemma

Försöker få tag i sophie.
Imornn är vår enda riktiga SKOLDDA!!!!!!!!!!!!!!
Asglad
Tårtan på festen:D

Har vaknat

Ska till skolan om en timme typ.
Idag ska jag ha shorts och t-shirt
T-shirt;cecilien.
byxor;ingen aning
l o l o < 3

Nu är jag hemma

Och har ätit kebab. mmumsmsm
Nu chattar jag med marre

Ska äta med familjen

Der är ju morsdag.
En muffins jag åt förut  mums

Tittar på seven

En skräckis, som handalr om  nån som dödar folk efter dem 7 dödssynderna

Nu har jag vaknat

Känner mig utvilad
.

Pallar inte se den ser den sen:p

l o l o < 3

Ska se på seven nu:D

Hahaha Marre när vi såg på the sixht sence¨
l o l o < 3

Vi såg på the ring

Asbra Den är som the grudge så jag och belli ska alltid se på the ring eller the grudge när vi slaggar:)
Btw jag har köpt en ny bikini jag valde mellan dem tre
valde den här
l o l o < 3

Ska se på the ring

ses

眜fi† √¸ ßª®ı‹é®…∂

Det betyder coolt jag skiver:D

Jag fattar inget av filmen

:(
l o l o < 3

tjabba

tja bloggen nu snart ska vi titta på the ring men först ska vi titta på en komedi det ska bli jätte kul
//Isabel

Belli is here

Och vi ska se på en komedi och en skräckis:D

Hos kimia

aja är här hos kimy och har det roligt (säger vi)
kimy har köpt en bikini för 700 kr!! fast den var jätttteeee snyygg och den är från france...
ämen har det gott smultronskott mmen niu ska vi  gorrrrrrra en smothie








l o l o < 3


Masssa bilder på mej när jag hade råkigt

Hahaha maria när vi såg the sexthn senceCherrie somm tog studenten!hade tråkigt:s

Ska städa:S

4

Ska äta frukost

Så jag  kan inte chatta med en söt tjej längre:(

Det blev lika:s

3-3
kbry haha men ändå.
Idag har jag lockigt hår:D

Ska och titta på abbes match.

Ska bli kul kommer nog senare en den skulle börja men ändå.
peace out!
Arkiv

Har varit hos abtin och haft det grymt:D

Imronn kanske jag ska till hans match om jag pallar.
Ska bli kul.
Jag och kimia snacka mycket för det var typ 2 veckor sen vi träffades.

Jag bloggar inte så ofta för vår andra dator går inte att blogga med:(

MenMen hejehj.
Idag har jag varit och tittat när cherrie har tagit studenten!
OCh nu ska vi går till abtin.
Igår var jag med belli och känade pengar och körde fottboll:)
G R A T T I S    C H E R R I E

tittar po top model


tittar po top model


hejhej

ÄÄr i skolan och försöker skriva ut sake


r

God morgon!

Snart ska jag till skolan och fixa ett par saker.

Jag äter torkade plommon

Coolt va?
Imorron ska jag känna pengar och prata om skräck haha<3
l o l o < 3

Jag har inget att skriva-_-

Men jag kan berätta att jag är 12 år
Och att jag ska åka till grekland!<3 √
Det var alllt!
l o l o < 3

World change You change and i change

l o l o < 3

Dit nya gillar 500hundra personer Dit gamla jag gilla jag


The scary lolo


HejHej

Hur mår ni?
Jag vill se på många skräckisar medans  panagos vill se the hang over 2
Fast adrian vill se skräckis!:D
l o l o < 3

God morgon tröttisar!

Jag är iaf trött:p
Fast ändå måste jag till skolan
.

Har ett prov och en inläming sen klar:D

Sååååååååå hääääääääääääääär glad
lolo


Dushat

Duktig Duktig.¨
Imronn har jag skola och basket
.
Väldigt fin nat (på mig)

Chocho

Nu har jag haft träning kulkul:3
Idag var jag och belli ute och gjorde en sak:S

TJA

Tja bloggen har precis varit ute med alexandra. Men nu ska jag träna lite på mitt föredrag till engelskan i morgon.
    hejdå!!!!                                   // Isabel:)

belli kommer hit och tittar pa the ring


Länk byte med alma:D

http://almasbilder.devote.se/
Besök hennes söta blogg:D

Imorn

Ska jag vara med maria och tjäna pengar till välgörenhet:D
Kul va?
Vi ska käna 150 kr!
Det går till en skola i etiopien.

Nu kan jag blogga haha >:)

mohahaha.
Skräckfilmen vi såg hete The sixth sentece.
Vi fatta typ inget den var bra och Marre börja skrika gjorde jag okså det haha.
Belli söting:)

Hemma efter varit med maria

Vi har lekt med lego Och tittat på en skräckfilm.
Får inte blogga så hejdå

God morgon god morgon!

Nu måste jag göra ett snabbt inlägg

Inte ego host


Har dushat och varit ute:D

Jag höll på kräkas för jag snurra.
saknar
l o l o

Nu har jag ätit paj

´´mums´´
Hihi nu håller jag på spela nåt spel?

tittar på duedate

Askul en komedie.
Den handlar om 2 killar som inte får åka plan till LA. Så dem åker bil och ena killen röker gräs haha
den äger så alla vet
l o l o < 3

Jag tittar på tv

På är du smartare än en femteklassare.
hahah askul

Nu har jag picknickat haaha

Och grillat det var gött.
Och innan var jag med belli och sa att hon måste börja i engelska!
Fast kunde inte följa me att picknicka för hon har läxor:(

Nån som vill att jag ska redi nåns bild på pse.

1. Om du vill kommentera det här inläget.
2. Får du skriva din gmail när kommenterar.
3. Sen skickar jag min email till dig så får du  säga vilken bild och vad du vill att jag ska göra me den.
l o l o

Dag.03 En film du vill se?

The shinig!

God morgon god morgon!

Idag så ska jag kanske plugga.
Annars ringer jag nån och gör nånting
.

5 saker ni kanske inte visste om mej.

1.Jag älskar bergochdalbanor men  är jag jäterädd att åka dem samma sak med skräckisar.
2.Om jag går i en matkö och stannar står jag nästan alltid på ett ben.
3. Jag har bara gillat fottboll 2-3 år.
4.Jag gillar att sporta.
5.Jag gillar bär, frukter och grönsaker mer än godis oftas:3
l o l o < 3

Dag 02. Vilken genre på filmer gillar du?

Skräck! såklart

Haha nu har jah tråkigt:s

haha

Bilder!

haha stina<3
Marre och jah gör ekvationer

Nu har jah dushat.

Nu ska jah fota!

Nu ska jah dusha.

gulle

Nu ska jah se cirminal minds suspect beaver

Det är som csi ett tips till alla

Min statestik går up!

√

Hehe


Nu är jag hemma

På brännbollen förlorade vi mot föreldrarna.
Jag bada mer en halva kroppen haaha.
Jah åt kyckling! Gött

Går nu:D


Outfit


Set klart den

Ni som gillar skräck måste se den.
Det handlar om en kille (mördaren) som heter freddie och han kontrollerar folks drömmar så att dem dör.

Tittar på nightmare on elm street och bakar

Jag bakar rabarberpaj:D

Tittar fortfarande på nightmare on elm street

Den är asbra

Nu ska jah se night mare on elm street

läskigt:s

Nu har jag gjort en smothie

:

Pannkakor+jucie=min frukost

Det var gott.
Idag ska jag vara med klassen på nån picknick brännbollsak.
Ska bli kul.

Haha den var jäterolig

Ett tips till alla som gillar komedier och lite skräck:)
Den handlar om en screamkillen som ska döda ett gäng som dödade en kille föraa hallowen.
Fast när han skas döda nån så blir det nästan hela tiden kul.
Som han skulle döda en kille fast rökte gräs istället haha.
l o l o

God morgon

Nu ska jah se på scary movie 1.
Det är en skräck komendie.
Dem gör skräckisar till komedier typ och dem har gjort scream till en komedie nu.
Lolo

Just nu::)


svar på tal

karolinajonsson om life is what y do whit it.:
söt bild :D

sv;haha tack fast nee;)

Äpple och criminal minds

=gött och bra:)
Programet idah handlar om en tjej som dödar killar.hehe bra förklaring nat

Nu ska jah se om jah kan hitta nån bra serie på nätet

Nån som har nån ide. Helts skräck:b
Är det nån som vet om nån bra sida?

Hope you will get a life.


life is what y do whit it.


Tittar på tv

Kbry.

pic;me

DEt är Freda!

Jaaaa!
Poom ska ge mej ett par skräckfilmer nån gång så bliir jag glad.
haha<3

Ska äta snart

Och sebbe har skaffat FB

Jag kan inte lägga up en ny header eller desing

Vet tyvärr vrf inte.

Nu är jag hemma

Efter har varit i täbban.
Idag blev jag sur på vår lärare på gympan.
Haha, Andreas jag fuck sms 5 min efter vi åkte:s

bloggar imronn


Jag och Maria ska se 2 skräckfilmer nån gång.

Hon får välja en fast hon vill typ ha nån som heter polergeist eller nåt sånt.
Man fattar typ inget.

Fläta och inte fläta:D


Nu har lilla marre gått;,(

Aja.
Men jag vill göra en sak som jag inte får:d

Marre B) vill att jag ska göra ett inlägg så jag gör det!

Cha cha marre håller på att läsa en kalle anka tiding.
Imorron blir det en bra dag för vi har gympa och 2 tim rast:D
Och på lördag ska spela brännboll med klassen. Blåbär mums
lolo

Nu har vi varit

Ute och pluggat.
V har ätit mat och vi ska plugga igen.

idag ska jah vara med marre


idag ska jah vara med marre


Vaknat som vanligt.

Nu sksa jag göra mej iording.
idag ska jag redovisa So kul va?

Nu har jag pluggat:D

Och nu håller jag på redigera på Phs elements:)

Nu har jag pluggat.

Men min statestik går inte up:sNy klänning btw.

Nu måste jag plugga So

:sJag är jäte glad eller inte

Hehe


Vänner förnedras inte du lär bara känna dem bättre.


Jag har fått en jordgubbs planta!

Kbry;)haha

Fyfan dålig statestik:(

Aja, Men idag var det en soft dag.
Fast panagos ramla och gjorde sej riktigt illa så jag nästan börja gråta haha.

försov mej.

så jag måste skynda mej
men idag så är det en kort dag:d

Har köpt jordgubbar!

Det gjorde jag efter träningen
Det var askul på träningen först typ flumma vi sen kom Hasse och sa vi skulle sluat och då blev vi seriösaa.
Och enligt mej så borde fia bli rugbyspelare.
fast nu ska jag dusha hörs sen.
Pic;me
lolo

Nu ska jag byta om

bye bye;)

Nu har jag ätit!


Nu ska jag äta

Ni får fler bilde sen:D<3

Haha

Jag sulle bita belli!

ni kommenterar bra!

Forstätt så!
!
pic;me
lolo

Detention

Det har jag och marre vi bad om det haha.
Men jag har inte bloggat för det går inte att blogga på andra datorn:s
Snart ska jag äta och stixa till basketen
.
pic;me
lolo

Nu har vi 5 min rast

Så jag passasr på att blogga:D
Vi har bara en och en halv lektion kvar sen slutar vi! lolo

Datasalen med alma

snart kommer mr.fenton så kan inte blogga
lolojag och sophie när vi skulle åka blå tåget!





vi har ingen äkta mat;)

hahahah jah dör.

Love make you stupid


Jag tog studenten!

Det är ett fottbollspel när man ska kicka o nicka bollen och lite mer.
Haha

Jag har inget liv.

Jag är inne på FB och bloggar.

svar på tal

Carolina om Ego:):
You look cute! ;)
sv;thanks

Hemma

aha

Nu är jag hos MarreB)

Jag visa henne en jätesorlig vidioe.
På fias blogg.Lolo

My feelings for you dont´s exits for you anymore


Belli borstar tänderna en kvart

Haha och spottar typ 3-4 gånger<3

Bilder!!

bästis:D<3
haha
HahaVill ni har mer biledr kommentera!

Ego:)


Grönan

Det var askul på grönan.
Vi var med 10 tjejer fast vi splittrades typ 2 och 2 eller 4 och 4 typ.
Och jag vann inget men åkte twister det måste ni göra!
och så åkte jag insane för första gången det måste ni oxkså göra det var askul!
Aja det vasr allt
Dt måste göras om!
lolohaha igår ner jag skulle äte ben and jerry.

En ny morgon att leva

Igag så skaa jah kanske gå till grönan!
                       Med Linn Emme Bibi Sophie och kanske tandfe!
Annars är jag hemma och sover hela dan.

lolo


Sorry

Att jag    inte har bloggat men dator har inte funkat:s
Men idag så var det kul jah åt en god pizza och hängde och hade skoj:)
Och så har jag ätit ben and jerry:)


__    __
l  l    l  l  
l  l__l   l   
l  ___   l  
l  l     l  l  
l_l     l_l

Nu har belli gåt

Vi hade askul haha fast vi var aströtta på slutet;)
Och sen gick vi ut och spruta varann och åt chips:)

Har ätit frukost

vi åt mackor och nu tittar vi på youtube och ska byta om;)Pic;lolo

Mornig

Hejsan hejsan nu har alexandra och jag vaknat.
Filmen var jätte bra.
the grudge två var läskigare än the grudge1.
Vi kanske ska se the grudge 3 nästa gång vi sover över:)

Go natt

Alla demoner:9
Haha nu har vi sätt klart på the grudge den ägde och var äklig.

tja

hej nu har vi sett nästan hela the grudge2 den är jätte spännande.
Alexandra har precis släckt lampan för vi fick pausa eftersom vi behövde borsta tänderna men nu ska vi fortsätta att se på filmen

Nu var vi och bortsa

Tänderna och nu är belli på toa
Och vissa är så korkade :S
'Men en rolig sask är
att det var en tjej som drack mjölk då kom hennes kompis in i huset och då spottade hon ut all mjöl:D

Toa

Bellli gick på toa.
så jag har pausat the Grudge 2 som är asbra.
Fast en korkad kille som är typ 10 och som följer efter främlingar;)Haha en jäte fin och glad bild medans vi tittar på skräckisar.

tja

nu ska vi titta på the grudge 2 det ska bli jätte kul
//isabel och alexandra

Nu har vi varit ute

Och haft skoj haha.

svar på tal

william om HHHaha finaste människorna på jorden nat!:
rloiga bilder;D

Sv;Haha tack:)

svar på tal

Frida om HHHaha finaste människorna på jorden nat!:
Fin blogg ^^
Vad händer i helgen? =)

Sv;haha Grönan sj?:)

HHHaha finaste människorna på jorden nat!

Serie coco

The grudge 2

VÅra vakraste leende

Hemma

Efter att ha handlat och snackat
Men idag slaggar bellli här och vi ska se på the grudge 2!
haha kul va?
Men idag på gympan körde vi softball det var askul!

Belli måste lära sej att svara i telefon:s

Vakna up nu så ska jag lära dej nu!
lolo

Sov morgon

Yae.
Fast jag är inte säker att jag ska till skolan för runt 4 på morgonen började jag hosta asmycket :s
Men jag hittade en jäte snygg kofta haha<3

hhihi här får du din bild:)

lolo

Snygging

naaaaaaaat fulastnoooootHahha

Mohaha

Jag är en ond flicka.
För när maria måste klia sin fot tar jag bort hennes fot så hon inte kan klia :DHaha<3
lolo

Neeej

Marre har gått-.-
Och jag är för hes för att sjunga nu men jaja

Nu är vi inne

Efter att varit ute i regnet!:D
Vi har byt kläder och sitter vid dator och lagar mat!
Vi träffade emme linn och bibbi:)
Lolo

Bilder

Sen!!!!!!!!!!!!!!!!11

E me lolex.......

(o ska låtsas va n fjortis!!) tja tja bloggen
idag ja lixom typ gick o typ helt pltsligt typ dog ja vet ni va som hade hänt!!?? D,:
ja hade brutit nageln!!!!! aaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhh!!!!!!!!






'///anbonymiga marre :Phha neee ja e lolex o ja e en tönt!!!! :O

Nu går vi ut

Bye bye
lolo

Hit kommer Maria

Medans jag äter ett päron.
Våran första plan var att gå att bada men jag orkade inte gå dit så Maria kommer hit och flummar
Nu har jag ätit mitt päron och nu äter jag glass

nu hoppas jag at kimia kommer också:)

sunshine

God morgon nu ska jag äta frukost och gå till skolan:s

Adrian du suger på att svara-.-

-.- Ahh du får lära dej.

Bulle

Har jag ätit.
Och nu tittar jag bara runt på olika bloggar och sånt.
CarefaceHaha jag låtsandes att dö hah<3
Lolo

Haha

Andreas och Adrian är perversa men snälla pojkar:) hehe

Lolipop



Ska titta på criminal minds

(y)

'Borded

ILoveY

KAkakak

Är gott<3








'



MUMS

Nu är jag hemma

Eftar att ha pratat 2 och en halv timme
Vi har det så kul haha<3
MEn sen ska vi kanske göra en sak som ni inte får veta:S

God mornig readers

Hey nu ska jag göra mej i ording och gå till skolan hörs senare
lolo<3

Min tandfe

Du är min tandfe och det vet du hehe:

Svar på tal

MELI - Musik/Frisyr/Mode/Makeup! () om Nu sallad:
sv: Kul att du deltar i dagens blogg, lycka till. Är allt bra? :D
A sj?:D

Nu sallad

Duktig alexandra:)

Du kan inte gilla alla.

lolo

Har ätit

JAag riiinger bbelllllllli!

Ego


WEEE


Marre det är du och jag mot världen!

Marre det är du och jag mot världen.;)
lolo

Tråk

Jag har inget att göra nu.
jag bara lysnar på låtar.
Men idag har vi orenterat det var astråkigt.
lolo<3

11.15

Börjar vi så jag är glad.
Fast ändå vaknade jag 9 jag önsksa att jag kunde sova längre.

Hellre vara dum i huvudet för man är det;)

hahaha-.-puss lolo

Csi

tittar på det fast fattar inget ting och jag drycker te:P

BILDER!!


Jag älskar Rihanna

Haha<3 jag och bellihttp://www.youtube.com/user/TheBellolo?feature=mhum

Idag

Så har vi slutat 11 och idag var det sportsday och vi kom 2 även om vi var oseriösa.
Haha<3
Men sen stack jag marre Tb panagos oxh adrian och bada sen cykla vi till Tbs place och hade trevligt.

Bilder!!

Jag och belli onnan berga
haha vad fint fönster;)
Haha
Mitt och bellis hus vi gjordehar fler me laddar up dem sen

Sorry

Att jag inte har bloggat har inte pallat.
Men igår var jag med marre och alma vi  var vid träsket bada och klättra  träd mm.
Det var askul.
.

haha jag i tv§

http://www.tekniskamuseet.se/1/1205.html

Min dag

Ska nog till Alma idag får se men tror det och vill det!

Mobil

Mitt mobilglas är trasigt.Tappade den på asfalten.R I P<3

Hemligt

Vi ska gå till ett stäle ni får reda på var vi ska sen

marre

marre B) om tönt:
haha ja me! minns du skit kul!!! hahah :D mn kan du nt lägga upp lite nya bilder du vet från idag!! ;)

MM fast jag gör det imorn

svar

anonym om Det är ok.: snackar du om mej? :s

Sv;vem?

Heeeej

Jag gillar jordgubbar.koncetrerad

Chattar

Med några ruliggt ahah.cool man e not!

Kickar

Nu är jag och marre inne och marre slog sit rekord och fick 37kickar:D

Ä

Är hemma med Marre.
Och tittar på ANTM.
Vi stanna kvar i skolan för marre skulle göra retest efter så körde vi fottboll och studenten.

Och jag vet att ni bryr er.
puss lolo

Är i datasalen

Med                      ¨Maria

Jag och Kevin

Kevin:tja
Jag:Cho
Jag: Vad gör du?
Han:inget
Jag:Hiihi
Han:va?
Jag Jag skrattar
Han: vadå jag skrettar
Jag:SKRATTAR
Han:Jag vet
haahaha
puss lolo

Hihi


Skulan nu

Yes snart är et skola.
Idag är det en kort dag så jag kommer hem tidigt
tror jag om inte ska göra nått med marre//lolo

Hemma

Ja nu är jag hemma och tittar på greys and atomy.

puss lolo

Träningen

snart

Nu spanska

Sen kickar

Macka och jucie

Nu!
haha

Tomat=Grönskak?

Är en tomat verkligen en grönsak.   En ny studie i KTH visar att det är kan var en insekt.Igår så såg några forskare att en tomat åt och rörde på sig.
///lolo allt var fejk som ni kanske förstod   ahha


Lördag

Ska jag kanske vara med Alma Stina och Maria och några fler kanske kul va?:)
Och vi ska hoppa studsmatta hoppas jag!
Nu är ni avisa va?
!//llolo

Gråter hellre åt sanningen en blir glad av lögnen

Hej nu är jag hemma efter att ha snackat 2 och en halv timme typ.
På So provet fick jag G:s Inte jätebra men bättre än IG.

omprov :(

tja bloggen idag hade jag omprov i so det var jätte tråkigt men dom goda nyheterna är att det gick bra. hejdå//Isabel:)
                                       




Live evrey day like it was your last

God morgon

Svar

已知 Mohammedi Al-debis™ ([email protected]) om Alexandra=Glad:
Hej hej, allt bra idag? ♥
Sv; Ja tack, Hur är det med dej?

Alexandra=Glad

Jag gjorde 7kickar ahha

I will die one day i just hope it´s not today


I will die one day i just hope it´s not today


1.En bild på mig

Tänker göra såna här fråger nu hittar på lite sj också:)

Hejsan

Jag fick 6 kickar ahhaah:)
Fast nu är jag törstig.
.Sötnöt

svar till emilia

Tack<3

Ska träna kickar

hahaha kan säkert bara göra 5 kickar :s
det är som jag jonglerar

har ätit mat

//lolo

Hemma

Och tittar på TV.
Sen ska jag gå på basketen! Skolan kändes lång idag tycker jag.
//lolo

Det snöar

-_-
Men ändå får jag gå till skolan tror jag Idag har jag och så SO prov.
.puss lolo

Har pluggat

Yeees jag äger.

Bilder av lolo och Kimia

Kimia dansar

Har ätit mat

Och jag vill att Maria ska komma hem för jag behöver prata med henne.
Ni får bilder snart
puss loo

Mitt liv äger just nu

Japp det gör det.


Men nu har jag kommit hem efter en lång skoldag.Efter sklan så snacka jag med Pappa, Mamma och  bror.Det va askul


Men en tråkig nyhet är att Maria är sjuk-.-
 
puss lolo


Skola

//Nu är det skola.
Idag så har jag ett No prov i kemi.
Kommer nog inte blogga så mycket idag men vi får se.

Ute

Har varit ute frös ihjäl mej   "¤"    _----_
                                                 l        l
                                                 l        l
                                                 l------l

Hekhehe

Alex:
gillar: att facerapea (stavning) kimia


OK BRA


Du har försört mitt liv

Din dumbomb -.-

Kimia är snäll

Tja tja kimia här tänkte bara säga hej och att alex är hos mig just so u guys know it.

Well chiao


Ska till kimia

hejdå

Mat

Har ätit  kött och potatis. det vargott.

Bilder!

TÅRTA!

Frukost

Nu ska jag äta frukost.
Sen ska plugga bara typ.
För jag har 2 prov den här veckan.
.Ser ni hur glad jag va när det var lov?

Vaken

Nu är jag vaken.
Kom hem igår runt 2.
Där åt vi mat åt tårta och tittade på en majbrasa.
puss

RSS 2.0