Är hos några kompisar

Jag har tittat på majbrasa och lekt med en  hamster
puss lolo

Sticka

Cho lolo här

Ska sticka nu så blir nog ingen mer blogging.
Så jag tänker göra ett långt   inlägg.
Idag har jag inte gjort nån ting typ.
Men jag har laddat ner musik på min mobil och så har jag laddat ner spel på min mobil.
Mitt smeknamn är lolo lolex eller alex. Det är mina fina smeknamn.
NI ska få bilder så blir detta inlägg ännu längre.

Nu har jag varit ute men ni får bilder från förut

puss lolo

Är hemma

Jag är hemma och tittar runt på boggar
Ikväll är det majbrasa
!

I love fruits.

Jag har dushat.
Mmmm det är typ allt jag har gjort idag
.mmm gott poss lolo<3

HeyHey

God morrrun nu har jag vaknat.
och har inget att göra
men senare ska jag till min kompis mammas fest heeha.

tönt

ahhaa jag älskar att  vara i den där bebis saken:p
deär har ni en bild på mej

Tittar ni på crinimals minds?

Gör ni det?
älskar dej bästis puss loolo

Criminal minds

Den här är jätebra byt till kanal fem och se:p
Puss lolo <3

Tv

Tittar på Talang ska titta på Criminal minds efter puss lolo<3

ehehe

ahaha

Har varit och handlat

Men jag är inte hungrig eller sugen på nåt:p
//

Ska äta nu

Ska äta pizza nu hörs sen puss loolo

jag fick tillbaka min sax:)

Tja bloggen idag är jag glad för det är fredag och vi slutade skolan 12:55 men det gör vi varje fredag.Igår lånade Alexandra min sax till sitt Ö-projekt för hon kunde inte hitta sin hemma. Idag fick jag tillbaka min sax:)<333
           //Isabel<3

Damsugit

Jag har damsugit kul va?


puss lolo<3

Tb,

Malin, Andreas och Adrian. OM nu läser det här ska vi göra nåt i helgen?puss lolo <3

Jelly Cannon

Det borde ni testa det är kul:)
Min söta hamster som är död :( puss lolo<3

Massor av bilder

när jag och belli baka:)Fottboll!Har mer men dem får ni sen:) puss lolo

Hade askul

Var med Andreas Adrian Tb och Malin i skolan och snacka.
Kanske ska träffa dem i helgen vi får se:)
Imorron är det ju valborg det är ju kul!
Idag gick jag Stina Marre och Anna till täban för Stina skulle fixa nånting Vi tog massor av kort när jag och Marre lekte ehehe vi var fullt seriösa.                             //lolo

Är i skolan

Är i skolan och har skrivit ut mitt ikea projekt 0puss lolo

Skola

Tyvärr måste jag till skolan idag men ni får mer att läsa sen. puuss lolo

inlägg

Det här det sista inlägget för idag men imorron får ni fler:)//

Skillad

Jag är så skillad jag tappa min nya mobil i min smothie-_-Här är kimia:)<3 puss loo

BILDBOMB!

när jag var hos abtinmin tunga efter en klubbaoch bellis tunga efter en klubbaJag har fler men dem får ni sen:) Btw jag är klar med ikea projektet typ:D puss lolo

IKEA




Jag är klar med mitt rum men jag har massor kvar att göra-_-
Jag har inledning slutsats  kvar. Det här blir nog inte det sista inlägget. puss lolo
puss lolo

Hinner

Inte gå på basketen dumma IKEAprojekt. Ska försöka bli klar iaf.
Hoppas att ni har det trevligt iaf.
Våra outfits den dagen. puss lolo

Basket

Tror inte att jag hinner tillbasketen:( Btw en till bild i måndas med mej och belli. puss lolo
en

Blackout

Fick blackout fatta ingen ting.Men nu fattar jag
Jag tog ett glas saft för att lungna ner mej
.två bilder jag aldrig har lagg up men ni ska få fler bilder efter jag har pluggat.
.puss lolo

Hinner

Inte blogga jag måste verkligen göra klart med mitt ikea projekt //lolo

I hope you can find the right way again.


Det är ok.

Det är okej mellan mej och den andra cheyen. Vi rede ut det!Hoppas att du lärde dej nåt Btw jah har gjort en smothie.

Soppa

Jag håller på att äta soppa.

Fast jag måste göra mitt IKEA projekt-_- Not funny                                                                                              Det jobbiga är at      t det är skala och att jag måste göra inleding slutsats och framsida. Idag blir det bara pluggande.                                                                                                                            
t

Irriterad

Irriterad på tjej just nu. Hon känns falsk känns det som. Självisk är ordet.
Det är inte Maria. //lolo

Hejsan

Nu har jag vaknat. Ska till skolan snart får skjuts:D

Saknad

Jag trodde att vi var kompisar men jag hade fel
Förrut sakna jag dej men dit nya jag är så drygt så det går inte att sakna dej.
//loo

I love you

Hope you feel the same

pratar i telefon

Tittar på CSI NY och så tänker jag på campiningen åå längtar.

Ska dusha nu

Hörs sen puss;b lolo

Hejsan

ska gå till träningen snart så heruu

Hemma

Har varit med Tb Andreas och adrian i skolan.
Vi har snackat om lite privatasaker som ni inte får veta eheh.
Och Andreas måste köpa en pakethållare.

Min statestik suger-_-

-_-

Musik

Idag är min första lektion musik.
Och vi slutar tidigt!!Ni får kanske dagens outfit vi får see.
puss lolo<3

Hej

Kom nyss hem efter stincen var där med kimia ehehehe

påsklov borde vara i 3 veckor:(

Tja bloggen det var inte så kul i skolan idag. Men det är bara för att jag inte gillar tisdagar ni vet vi hade matte i slutet. Men annars var det ok. För det är kul att träffa kompisarna efter påsklovet. Men om jag fick bestämma så skulle påsklovet vara i 3 veckor:) //Isabel


Gå in

på denna söta tjejs blogg http://julllanes.blogg.se/

Vi är seriösa här.

Bara kimbaah som fattar:P

hiih

Namn:Alexandra
Favoritmat: köttfärsås med spagethie
Mina allra bästa vänner:isabel maria sophie och kimbaaaaaaaah.
Gammal:12 år ska fylla 13.
Favorit  tvserie:Csi eller crminal minds.
Favorit film:skräckis.



///////////////////llololo

mer bilder


Saknar

bääästis:) kimia

Är hemma

Japp nu är jag hemma.
Har inget att göra är det nån som vill göra nåt?

I skolan var det en av våra längsta dagar men det blev pyttipanna till lunch:)

God morgon

Nu har jag vaknat och ska till skolan om en timme typ:P aja hejdå puss lolo

Mätt

Nu är jag määtt

Vi var på nån thairesturang det var asgott mmmmm

Jag åt nåt starckt typ och glass med jordgubbar .
Aja har typ inget annat att blogg om så chooo!

puss lolo

TJA

Tja bloggen det var jätte god mat på resturangen. Men nu ska jag gå och lägga mig GOD NATT //Isabel

resturang

HEJ BLOGGEN NU SKA JAG DUSCHA OCH KLÄ PÅ MIG FÖR ATT JAG OCH ALEXANDRA SKA GÅ OCH ÄTA PÅ RESTURANG. DET SKA BLI JÄTTE KUL:) //ISABEL


The grudge 2

Den ska vi se på nu får mer inlägg senare:) //båda  

Ni

Får ett videoinlägg senare,
Just nu söker vi på google .
Viiiii har varit ute och fotat blommor .
Och  ni får dagens outfitt sen :) // båda

hej

Hej Isabel här. Nu ska jag ut och vara med alexandra.
            HEJDÅ :)

Ni

Ni får lära er att kommentera mer:s

bilder!

jag sitter på ett g


'




Bilder!

Ska ni få snart.:) puss lolo

god morgon

Har vaknat och har ingen aning om vad jag ska göra idag. typ läxor tror jag:p

DET

där var inte abbe som skrev eller jo

Är hos Messi !

Även kallad Abbe -.-'

Shooooo alla läsare !

Just nu chillar man galet hemma hos Abbe (den coooole) och tönten Kiiiiiimbaaaah !
Men har typ inget att skriva om, kanske kommer med ett kort videoinlägg senare  :D



Men iaf HEJ DÅ ! :D

har badat

har varit och badat. jag har hoppat i först i vattnet i min och kimias familj:D det var bara jag och kevin (kimias lillebror) som bada. Jag doppa mej 7 gånger ´´stolt``det var asskönt efter man doppat sej och gick up utan handduk:)ni bilder imorn kanske men nu ska jag göra iordning mej till abtin:)

badet

next //

TJA

Tja bloggen Isabel här. Idag ska jag åka till min mormor och äta lunch där. Det ska bli jätte kul. Men en sak som inte är kul är att skolan börjar på tisdag och då har vi matte i slutet av dagen och jag blir bara trött så fort jag ser en mattebok.  HEJDÅ :)

nu

spelar jag bloons heehe. jag har inget speciellt att säga.

outfit

tröja utomlands byxor ingen anning

skola

onej om två dagar är det skola. då ska jag inte får en prick för då får jag kvarsittning:P eheheh.fast idag ska det bli kul ska ju som sagt bada! det var längesen jag bada i en sjö:)

god morgon

mina bloggläsare hur mår ni?:)

imornn

ska jag ju bada så ni får säkert massor av bilder:) puss lolo

ego:)

ett kilo godis!

mobil

en htc

lolos vill ha

alla är från Hm

outfit

shorts;hm tror jag Tröja ;ingen aning

kom hem nu

har nyss kommit hem. detvar kul hos min faster jag fick 1kg godis:D och bär (fast inte ett kilo bär) jag åt 2 köttbullar 2 potatisar och en kyckling ehehehe ni får outfit sen puss lolo

Glad påsk:)

det är påskafton idag så glad påsk idag ska jag till min faster och fira påsk. btw jag har fått en ny mobil:D<3 det är en htcden är typ blå.och jag gillar att det är många som kommenterar:P (tycker jag)

igår

var för mej årets första grillning hos kimia det var skoj och gott jag åt  en hamburgare en kyckling och en halv korv:P  Och så gjorde jag och kimia en historia eheheh. och så klart facerape jag henne //lolo

god

morgon. Visste ni att jag kan kittla belli från en meters håll ahaah. hon är as kittlig:P

till fia

tack desamma :) puss lolo


facerape

det är jätekul att facerape kimia. och hon vill nte göra det på mej för hon rädd för mej ahah puss lolo


till tonfisken

hon är inloggad:P

tonfisk

om du läser det är tonfisk kommentera så ringer jag dej.) puss lolo

bad!

ihihi på söndag kanske min och kimias familj kanske bad!! kul va?Det blir mitt första dop iår. ska bli kul.:)

puss lolo

bad!

ihihi på söndag kanske min och kimias familj kanske bad!! kul va?Det blir mitt första dop iår. ska bli kul.:)

puss lolo

statistik

har skjunkit jäte mycket:( men just nu håller jag på med att göra en igelkott av påskägg typ:P balli om du läser det är blogga puss lolo

statistik

har skjunkit jäte mycket:( men just nu håller jag på med att göra en igelkott av påskägg typ:P balli om du läser det är blogga puss lolo

Tja

ska till farmor och farfar fast först ska jag leta efter påskägg poss lolo

Tävling

den som vinnner får en länkning ni får självklart vara me även om ni inte har en blogg:)1.
2.
3.

design

vad tycker ni om våran nya design?

god morgon

god morgon har nyss  vaknat vet inte direkt vad jag ska göra

skräckfilmer

jag är astrött:p belli har stuckit hem efter vi gick och gunga. jag vet massor av bra skräckfilmer jag vill se
1.The grudge 2 med belli
2. saw
3. Black christmas
4.the haunting
5. It
6. Jurtjyrkogården
7.Lida
8.the texas chainsaw massacre
9.Friday the 13
10. 28 days later
och massa fler:p poss lolo

Det

blev jordgubbsgroppor istället det var jätegott:D

Bilder!

snart!

lolos skämt

Det var en gång en apa.Han gick på en promenad. Han såg en bil.Den var röd med två blåa prickar. Han ville känna på dem. Så han gick fram och kände på dem. Tydligen var dem två blåa prickarna vatten så då strömma det ut vatten. I vattnet fanns rosa fiskarahhaahahahahhahahahahahahahaha

5 saker ni inte vet om oss

1.I sexårs trodde många att vi var syskon.
2.Vi båda gillar filmen The grudge.
3.Båda har ganska konstig humor ibland.
4.ibland skrattar vi på skräckfilmer.
5.vi blir ofta flummiga.

Hallongrottor

ka baka hallongrottor verkar sjukt gott.Nu har lolo och belli varit ute vi aströtta så nu a baka hallongrottor verkar sjukt gott.ka baka hallongrottor verkar sjukt gott.

HEJ

ja och belli och min brosha har varit ute  sen åt vi plättar pizza o pommfrites det var gått nu tittar vi på scary movie 4 och bloggar:P

GOD MORGON

vi har vaknat och ni ska få en bild från PSE ahhahaha jätesnygga :P //OSS BÅDA

g0

go hatt

Grudge

Den var asbra men skitläskig:s fast vi garva då och då.Ni måste se den:p

GRUDGE

nu ska vi se på the grudge :s läskigt

ahahah

idag  blir det mycket bloggande för belli slaggar härlolo ska döda en glad belli

Flum

vi dansarbelli är så söt hon ser ut som en docka:)karate sparklolo höll på ramla ahahh

ehhe

belli ska sova över hos lolo och vi ska se the grudgeverkar skitbra //båda

Har varit ute

vi har varit ute och flummat. Och så gunga vi då blev det snefart. och vi snurrade varandra som galningar det var jätte kul hahahahahahahahaha belli=gräshoppa lolo=skumbanan

Svar till sophie

jag gick på 10 min typ:)<3

Sorry

sorry att jag inte har blogg först åkte jag till farfars bror det var jätefint för dem bor typ på landet.SEn stack ja till marre där var sophie och vi höll på att flumma med en leksaksbil.Sen slagga vi och sen stack vi till sophie på morgonen och nu ska ja till belli

heej

 tja bloggen har tråkigt så jag tänker ringa alexandra men först måste jag äta lunch hejdå <333333333  :)


god morgon

ska till farmor sen sticker ja till marre och där är sophie så slaggar vi där. vi ska se på

Belli

vi hade det kul och vi såg kajsa david och jennifer där. och jag och belli har/haft sämst humor hahhaah:D

belli

nu ska ja ut med belli ni får säkert bilder sen puss lolo

hej

ska åkas till arlanda snart. och det är så skönt att det inte är skola imorn:D

Morgon

God morgon ida så ska jag vara me sophie och marre heheeheh det ska bli kul.Ja vakna för en halvtimme sen och har inget att göra typ:Pjag och marre!

TJA

 tja tja ja och kimia har varit ute nu det var kul ahhahah. och så har vi försökt attt göra smoothie gick bra naaaaaaaaaaaaaaat:) hejdå pusss lolo

Film

ska titta på scary movie fyra nu puss

god morgon

Ja ska sticka till kimia vid elva så det blir iinte så bra updateringar :Parkiv

Photoshopelements

om nån vill så kan ja göra om dem på photoshopelements har inget att göra:P

idag

har det varit en rolig dag:d

Maria

Marre ska gå men ja ska äta pizza me farfar och broshan nu bbbposs lolo

dribbla och touchdown

bara marrre som fatttar ahhahhanu har vi varit ute och haft kul ahahah och så har vi kört fotboll och basket vi äger naaaat:D//lolo marrre

Går utt

Hejdååååå
:)

Bilder!

ja brast i garv hela tiden ahahhaha pöössss lolo

marre

som ja sa är jag me marre. hon tittar på project runway sj så bloggar ja :)




Pöösss lolo

Hejsaan!:D

Är me marre nu det är kuligt :DD

neeeeej

det är skola:(//lloloD:

Love is forever

Ska dusha nu pallar nog inte blogga efter men vi få  byebye;)  btw jag ska vara me kimia i helgen och kanske slagga med sophie :DDDD<3




//// puussss puussss lolo

Love is forever

Ska dusha nu pallar nog inte blogga efter men vi få  byebye;)  btw jag ska vara me kimia i helgen och kanske slagga med sophie :DDDD<3




//// puussss puussss lolo

Love is forever

Ska dusha nu pallar nog inte blogga efter men vi få  byebye;)  btw jag ska vara me kimia i helgen och kanske slagga med sophie :DDDD<3




//// puussss puussss lolo

Träningen

Träningen ägde:DD det var kul som vanligt:P

ahhahahha

outfit ahahhahaha

Snart

Snart så har jag träning bloggar kanske efter




puussss lolo

5 saker ni inte vet om mej

1. Jag älskar gamla serier t e x  kalle anka

2.jag gillar alla årstider

3. JA älskar  mina kompisar och släkt

4. jag gillar frukt och bär

5. jag gillar att hopppa på studsmatta   puus lolo

JAG ÄLSKAR BASKET

BASKET ÄGEER BÖRJA PÅ DET NU!:  



PUSSSSSS LOLO




jag

jag är bääääääääääääst:D ///lolo

fråga

är det nån som vet hur man laddar up bilder från mobilen. och hur man lägger up en vidio den som varar får en läkning:D

hiss/diss

DISS

Ja tycker att onepiece är asfula det ser ut som babykläder. på vissa är det snyggt men inte på alla:) Kanske skönt och ha på en bussresa eller hemma men inte i skolan:P



HISS


jag hissar vädret. Blommor och sol:D

Har kommit från skolan:)

har inget att göra nån som vill göra nåt?:)<3

cho

har dushat dan har varit normal fast havt träning ida

:(

min hamster har dött:(

KINIA

pratar med kimia

HOs KIMIA

 tje tjee e hos kimia :D har det trevligt.o

RSS 2.0