Sista inlägget?

Ska till grekland fast bloggar lite där också
och så får ni såklart massor av bilder :D
Mitt hår:'(

Tja Tja kimbah här nu då!!

Let me intodruce me... nej jag skoja bara lyssnar på hit the floor JLo feat. pitbull haha vi ska snart gå ut så




Tja då!<3  KIMBaaah! !


Nu har vi vaknat:p

HEhe nu ska vi göraaaaa nåååååååt

Jag ska sova över hos kimbaaaaaaaaah

Fast i ett anannt rum haha:s


Ska inte vara med kimia idag:(

SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ ska vara ned henne imornnnnnnnn:D

Imorn kimia

'Keeeeevinm äe häääär
när jag pratar med kimia

Ska till marreeeee beeeeeestis

Jeeeeeeeey

svar

kimia om Såg super 8:
aleeex saknar dig stort måste göra ngt snart nån dag!!!! <3
sv;mmm<3

Såg super 8

Den är skitbrrrrraaaa:D

och juste jag har klippt mej :O

Shiiiiiiiiiiiiii
t

Cho bre

Har inget att skriva utom att jag är med belli noooo

amm3h

Imorn sksa jag uppträda och ringer  nån kompis sen
cool sko;)

H0s sophie

VI har övat på guiiiiiiiiiitttttarrrr.

Hon är super cool
och bästkk!K!K!















Ser på the mentalist

mentalist.jpg


DET ÄR SOMMAR


Ska se på nån random film

söööt

04:Bild på Kompisar

hahahaha marre bara ågra;)

Babys säkerhet;)

vill ni ha fler tips så kommentera:D

photoshop

Före;
Efter;
Skillnad:Hårfärg
läppfärg
hudfärg
Tröjfärg
Och en sak jag gjorde med ögonen
plus lite till;)

Tycker ni att det är kul när jag lägger ut roliga bilder?

ahah

lite kul;)


Veckans plannering

Onsdag:Sophie öva på guitarr och säker hittar vi på nåt
Torsdag: Uppträda med sophie och hitta på nåt.
Fredag Bello
Lörda:Kanske marr?
Sönda: Marre?
SOphie!!

svar

Johanna om Längtar till grekland:
hahahah, vem vem vem ??? :)))

sv; nån random guy xd

lyssnar på hey soul sister:p


Ska jag klippa mej

Till axlarna?
MEn nu har jag handlat och gör inget nu.
coolt;)
pic;me

Here i come again


Fick idag reda på en sak som gör mej glad:D

ihih idag tittade vi på en fottbolls match allt vi gjorde typ och sen badade jag och några till...


Im flying

Random rubrik xd
Imorn ska jag bara se på en fottbolls match och bada

Har sett på the human centipede

Tips den var bra och spännade fast äcklig:s
Hoppas att 2 får visas i sverige för den får inte visas i englad

Har badat

Det var varmt i vattnet fast kallt i  luften.
Och jag kanske ska göra en novell om min dröm hööhhö






Jag lever bara för att se dig le.

Idag ska jag se på match igen och träffar säkert nån.
Och marre får jag inte se på en hel vecka:(
igår så var jag hos kimia och grillade
minnen ahha
l o l o < 3

Ska se på klassträffen

mm.

Transportmedel

Hihi idag så rita jag hela dan igen.
Sen så stack jag och belli och våra
till stan.

Tittar på criminal minds sucbect beahevar

staving.

Längtar till grekland

Och idah såg jag och marre världens sötaste kille!
Och titta lite på oss vi höll på dö.
Blåögd blond.
Fast vi va fega pratade inte med honom och vi förståg att han hade en flickvän :(



Gjorde typ tio teckningar

Och 4 lerfigurer.
Hahah alla gjorde typ 3 st och 10 hahaha.
Sen badade jag emme marre linn bibbi mathea johan och kevin.
Sen va jag och marre med på min broshas picknik.
Outfit igår:D
l o l o < 3

Idag ska jag rita hela dagen

haah.
Sen går jag och badar typ.

tittar på the human centipede

Så nu behöver inte marre se den :D
För er som inte vet är det en skräckis som handlar om ett psyko som vill göra en tussenfoting av människor:/



l o l o < 3

Bra kommenterat:D

Nu ska jag äta mat ijmorn kanske jag ska bada med emme och några fler nån som vill hänka?
ahha
Coola haha

Lev ditt liv

När jag sophie och marre slagga
jojo <3

Sunny

spammer!

Saknar :,(


One day, i want to grow up just like you <3


Hemma

Efter ha badat och spelat gitarr .

snygging not

Jag kommer dö har ett myggbet på ryggen.

Min rygg  kommer bli förstörd .
Men i sommar ska jag kanske resa med abbe och kimbah :D
Fått nya skosnören på skorna :D
l o l o < 3

Hos kimbaaaah

Har badat det var ganska varmt.
Vi träffade 2 snälla killar som jag slöt fred med hiih.



Är hos abbe!

Gör typ inget tittar bara runt :


P

Slaggade med sophie ox marre

Och nu har jag kommit hem.
VI hade kul och gjorde en video  som ni ska få se sen :P
Vet ej vad jag ska säga mer
l o l o < 3

Senaste nytt

Belli spottade  ut drickan haha.'hauygsusahas

belli gullunge :D

Marre gör saft åt mig.

Men den blev för stark-.-

Belli och marre kan inte laga en billys pizza -.-

Innan såg vi på saw.
Den var asbra marre såg nästan hela filmen :D
Snart ska vi till sophie och slagga där :D

Klipp, klipp inte där

Moahahhahahahaha



Haft cup därför har jag inte bloggat:s

vi har vunnit 2 av 3 matcher.¨
Och imorn har jag en till match kanske 2.
Så blir inte mycket blogging på dan


.

Hangover 2

Är asbra höll på garva hela tiden.


Snart så sticker vi till en pizzeria:D

Vi vann matchen 24-34 ihih.

Ifk vann

11-2
hiih bra ifk och synd tis:p

Marre kommer hit:D

Vi ska gå och titta på en match:D
Sen ska hon titta på min match

Sebbe är bäst på smileys:D

Duktig Duktig ^
HHHA

Imorn

Imorn: Se på kompisar match sen ha match sen pizza och bio:D

Shaaa

Idag så såg vi nån dålig film och gick ut och körde brennbull och
Jag och marre körde ett pitte littet vattenkrig på lektionen.

RSS 2.0