Min statestik suger så om det inte är över 30 så bloggar jag inte

ush och fy och blä
hejdå....
'

kul

tja bloggen idag var jag med min klass på tekniska museet och vi gjorde tv nyheter tillsammans.
Det var jätte kul.
Förlåt att jag inte har bloggat på länge jag hade bara inte riktigt tid.
              Belli<333:)

<3

ska gå ut me belli<:)

Give me a hug<3

l o l o < 3

Chooo

Va på utvecklingsamtal.
Och gissa vad jag har mvg i biliogi och vet inte en shut man stavar det.
Kimia coolt va?

HEeej

idag har jag inte bloggat mycket.
MEn jag har tränat lite:D
Snart 'är det utvecklingsamtal.
Sen vet jga inte vad jag ska göra.

God morgon!

Var hos doktorn somsagt.
Om några timmar ska ju till på utveklingsamtal.

Hahahahaxd

kimias pappa på skoj:Män är bättre ån kvinnor.Vi är rikare
Dena och kimia:skrek massor av saker.
Jag:Det är för vi köper era saker.
hahaha
l o l o < 3

Ska bowla på onsdag.

Kul va?
Bara att jag suger på det-.-
aja


Cho venne vad vi gör...

Vi typ gör inget.
Utom tittar runt.
Imoron ska jag till doktorn så blogga rinte så mycket.


HEmma

Har  varit i valla ahahah.
Kul vi gick förbi några åttor som stirrade på oss hahah.


Sommaren2011<3

Ingen sommar kommer slå den hära det kan jag lova<3
Kommer sakna allt<3
l o l o < 3

chacha bloggen

NE bara skoja .
Jaag har cirka hundra sidor kvar inannan  jag har läst ut.

jag ska inte göra nåt galet kul idag jag ska till mormor-.-

Men aja men imorgon ska jag träffa alla igen.
Ska bli grymt kul.
och kimia börjar i min skola det är helt otroligt.
känt varandra sen jag föddes och vi har inte gått i samma skola:O

Bildeeeeeer som jag sa:D<3

trötter:)
vad fort det går
monter grrrr
shiiiit vad söt
långsam och snabb
coolig spindel
duktig jag e på att klättra
random

Ska som många andra bli fresh tills imorn.

Vad ska ni göra idag?:)
Skriver mmer sen:)
ni får en bildbomb senD:

Haha<3

l o l o < 3

Ska läsa 2 böcker tills imorn

DEn jag börjar med är Drömmen förde dej vilse
och niceville

Humor

l o l o < 3

Shooooo

Igår var jag me kimia och dena, kom hem klockan 12 så pallade inte blogga.
Idag vet inte jag vad jag ska göra men säkert nåt gaaaalet kul.
gott:)

hej

Nu har vi snackat och ätit god mat.
Och kimia blev ledsen för att jag sa att nån kunde klippa bort bena på nalle puh:)

nån ska klippa av dina ben:D

kimias kärlek.



l o l o < 3


Hiss/Diss

Jag dissar könsdiskremenirare.
Att jag inte åkte till kolmården iår:p

'
Det har varit en grym sommar.
Jag har många böker att läsa.
Träffaalla kompisar snart.



Länkarna jag lovade<3

http://jenniferfoton.blogg.se/
http://petrini.blogg.se/
http://denaas.blogg.se/


fint asss

we<3it


bilder från igår!


bilder från igår!


Är hos kimia

Me dena.
Jag varn i stincet förut och jag köpte en bok.
Som heter hunger spelen.
Nu får ni bilder.


Du säger att jag har dåligt minne men jag vill inte bara komma ihåg sånt bullshit.


Heiy

God morgon alla pigga?
Kimia håller på spammar mej me skumma frågor-.-
Men vad ska ni göra idag?

Videoinlägg soon

.

Såg the ring 2:D

the ring 2 var jätte bra:)
Den handlade om en flicka som typ vill döda personer.
För när hpn var liten så ville hon att hennes mamma skulle döda henne för att hon typ hade en ond ande i sig.
Fast nån stoppade henne.
Och sen har hon hemsökt alla.
Det är en jätebra film som ni borde se:)
l o l o < 3

Ska se på the ring 2 me belli.

För vi ska chilla idag för mitt skumma ben och att
belli fick ett litet astma anfall.'
tills hon la sig på soffan med bröstet på en kudde för då mådde hon bättre.
l o l o < 3

Ny design:D

Funkar äntligen.

16- Ett foto på dig själv


Vem e läskigast?

vem e läskigast alla som svarar får en länk!

E me belli nu

Vi ska göra nåt lungt men kul.
Nån ide?
Aja men hejdå!
l o l o < 3

heey

Har haft det grymt roligt idag.
Pallar inte berätta nu men gör det imorn.
Ska se på crimanal minds nu.

ses snart

Heeey guys

Jag kimia belli och dena har varit i täban och haft kul.
Sen hittade vi en kundvagn och lekte runt haha.


Är det nån som vill göra nåt lugnt idag?:)

För ska inte anstränga mina ben.
Men nån?
l o l o < 3

Du säger att jag är söt, men det säger inte spegeln.

Goooooood morgon.
Idag vet jag inte vad jag ska göra.
Men det får vi se.
vad ska ni göra idag?:)
l o l o < 3

Snart börjar skolan

Såå nu är det bara att ha kul.
SKa göra vad jag vill
.

15- Sätt din ipod/mp3/etc på shuffle och lista de 10 första låtarna.

Sk8er boi

Hot

My happy ending

Girlfriend

Complicated

What are words

On the floor

Russian roulette

Ring of fire

Run the world girls



l o l o <3

heyyy

Jag tänkte berätta att nu ska jag blogga på riktig börjar nu så ni vet.

Börjar blogga när jag har gjort om bloggne


bloggpaus

i någras dar kanske 1-2 inlågg per dag hejdå.

<3


kimia: Aaajj miin tonårsrumpa


Renonvering på bloggen

Så blgogar inte frrens imorn

Lolo är tillbaka igen.

Efter haft det grymt i hedermora.
Vi körde ju basket typ 3 gånger per dag.
Så jag känner mej i bra fyskik:D
Aja bloggar mer sen är hos kimia nu.



icarly:)

belliicarly Äger BELLI<33333333333:)

demi:)

demi:)demis nya pojkvän är ju het<3 hahahah skämta men gud vad gulligt<3 och kul:) Belli<33333333333:)

fiiiiiiin!!!!!<33333333333333333333

miley<3 Miley cyrus är jätte fin på den här bilden Belli<33333333333333:)

sööt<3

men gud vad gulligt Demi Lovato och hennes lillasyster madison Belli <3333:) men gud vad gulligt Demi Lovato och hennes lillasyster madison:)    Belli<333333333333333333333

hej:)

tja bloggen just nu är jag hemma hos mormor.
jag undrar om lolo är hemma?
Hon kanske fortfarande är på basket läger men jag vet inte.
             belli<3333333333333:()

hej

hej bloggen i söndags fyllde jag år.
jag fick en mobil,stora lila hörlurar,t-hirt,shorts och 200 spänn.
mobilen är en sonnyericsson Xperia så jag är jätte nöjd.
              BELLI<333333333333

Gratttiiiis!!!!

Bellli du är tonåring:D<33
H_oppas att du har det bäst.
Saknar dej<333
älskar dej<33333

Ska på basketläger:DD

Så bloggar inte så mycket:s
Men belli finns ju:D
Kommer vara borta i en vecka ovh bara köra basket:DD

Fint we<3it












l o l o < 3



Ska ut

Fast kiimia vet det inte än.
Ska röja säger vi.

sitter pa en stol i en restueftereetgvetgharang


sitter pa en stol i en restueftereetgvetgharang


Ska sticka snart

Till stan med kimia.
Vi ska ha kul:D




l o l o < 3



Är med och tävlar om en goodiebag

Här
http://creatives.blogg.se/2011/august/tavling.html#comment
man tävlar om en sån här:D

Hiss/Diss

Avril lavinge.
Hon har fett bra låter och en cool stile.
Kul attityd också.
Basketlägret:D
Som är på sönda ska bli askul att köra basket och hänga med folk':D
Diss
Till skolan och vädret.

Skulle ha badat idag

Men vädret suger så aja.
om vädret fortsätter så här ringer jaag nån.
Aja kör en hiss o diss i nästa inlägg.
fuuul!
l o l o < 3

tja

hej bloggen jag fyller år på söndag och det är då lolo ska åka på basket läger så jag är jätte ledsen:(
                      BELLI<333:(

Idag ska jag bada

Ska säga det till belli och hoppas se ida och marre också.
För åker på sönda så kommer inte se alla på ett tag igen:s


Taget av isabelwedholm.se

SINGELl/Förhållande

Leopardmönster
/Zebramönster

rosa/LILA

Fattig
/Olycklig

smsa /Ringa

Grönalund/Liseberg

Långt hår/kORT HÅR

Mc Donalds/Burger King

Brunett/blondin

Surt/Salt godis

Cocla Cola light/Coca Cola

Jay Z/Eminem

Sverige/USA

Kaffe/

High heels/Converse

Desperate Houswives
/Gossip Girl

Scrubs/How I met your mother

Blåa ögon/bruna ögon

 

Sony Ericsson/Nokia

Playstation/Xbox

Utekväll
/Hemmakväll

Julafton/Nyårsafton

Att aldrig mer få äta chips/Att aldrig mer få shoppa skor

Ginatricot/H&M

Ge/

Britney Spears/Lady Gaga

Pengar/Kärlek

Chips
/ostbågar

Personlighet/Utseende

hissar och dissar

jag dissar katy perrys hår på den här bildenmen jag hissar mileys hår på den här bilden:BELLI

belli vi kan göra nåt snart för jag är hos mormor nu

Ses snart:)<3


tja

TJA BLOGGEN Idag tror jag att jag ska vara med lolo jag ska ringa henne snart men inte nu för nu är det för tidigt
                         belli<333

We<3it


Titta på vår video

På youtube sök på bellolo:)

Har tråk lite bilder


Nu sticker vi o badarD:


Jag och belli delar bloggen

Om ni inte visste det.
Här är belli:)
är är lolo galningen:D

Ska bada med belli

Så you know   mobil bloggnig

No brain no problem;)

Hahaha den är ju skön...;)


13- En bild på ditt hem

Har typ Ingen
pallar inte ta ett foto:s
Men jag bor i en lägenhet:)

Turkiet

Så blev vi vän med en kille som såg ut som våran kompis hahah.
Badade jag vara dag och jag ska bada idag också.
Ska bada me belli och ska snacka med marre idag också.

I have my sunglasses on even when it´s no sun, because i know i gonna se your smile today.


tja

GRimmiehär är en liten bild på Christina Grimmie.
BELLI<3333:)

tja

tja bloggen jag ville bara tipsa er om att söka på christina Grimmie på youtube hon är jätte bra på att sjunga och jag älskar en låt som jag tror att hon har skrivit själv den heter Liar Liar. STOR KRAM:BELLI<3:)

                               

Visste ni...

Att vi åkte banan  och flög sånt där parasoll med en motorbåt:D
Vi var fett högt uppe.
Och sen en da såg vi en stor död fisk :(
Och hade kul varje dag typ ahha.
Aja berättar mer sen.
så bra va

Kimia: Aaajj miin tonårsrumpa

hahahaahhaxd
hon ramlade på en trappa

heeeeeeeemmmmmmmaaaa:D

Så jag har ju barit i turkiet och chillat:)
Det var typ 1-2m höga våger:O
Skit om man inte kom under vågen.
nya scheeetiga solbrillor;)

tja

tja bloggen jag är jätte glad att lolo är hemma nu men jag saknar min kompis Emelie sjukt mycket för hon är i cypern nu eller jag tror att det var cypern hon skulle åka till jaja spela roll jag saknar henne ändå:(
                                      BELLI<333

glad

tja bloggen jag pratade nyss med lolo jag är jätte glad att hon har kommit hem jag trodde att hon skulle komma hem igår men hon kom hem idag istället BELLI<3333333


sitter och chillar pa hotellet i turkie lommer hem imorn ront sju


tjena

tja bloggen idag ska jag gå och bada i nynäshamn
             BELLI<333saknar lolo

RSS 2.0