kul

lolo och jag har alltid kul. BELLI<3:)

TJA TJA

här får ni en liten bild på lolo och mig som skrattar jätte mycket.gud vad jag saknar henne.     BELLi<333

hej

tja bloggen för några dagar sedan målade jag om mitt rum det blev lavendel färgat jätte fint
              KRAM:BELLI<3333

heej

jag gillar den här bilden på alexandras fot BELLI<33333

hahaha

    rolig bild på mig och lolo<3:) BELLI<3:)

tjena

tja bloggen nu är alexandra i Turkiet jag saknar henne jätte mycket:( men hon kommer hem den 2 augusti så de är snart. Saknar dig lolo STOR KRAM FRÅN BELLI<33333333:)


Ingen blogging på en vecka

För ska ju till turiketD:DD
Med kimia och abtin:D
yea
s

TJA TJA

tja bloggen snart ska alexandra och jag titta på flera bra skräckfilmer och slagga det ska bli jätte kul:)
                                 Isabel<3333:)

We going circles, because we cant find our soul.


Hiss/Diss

At jag ska vara med kompisar hela sommarn typ:D
att det är skola snart:(

Äkta vänner tröttar inte på mig för att jag inte är en leksak.

Så nu har jag vaknat.
Och jag ska vara med belli för vi ska typ dygna.
Ska se på skräckfilmer hela natten:D
Vi ska se på The Shining the grudge 3 och the ring 2.
Kanske nån mer vi får se:D
l o l o < 3

12- Varför började du blogga?

Jag och belli började blogg a för vi ville göra vidoes men det har inte blivit det har ju inet blivit så men åndååå.

11- Ett annat foto på dig och dina vänner


ar du lyssnar på när du är glad, ledsen, uttråkad, uppspelt och arg

http://youtu.be/rYEDA3JcQqw
jag suger men rolling in the deep:D
Hehehe så bye

Jag vågar bjuda på mej själv.


Man kan inte vinna om inte är med i spelet.


R.I.P<3

Alla i norge.
Det är ju helt hemsk kan inte fatta hur en människa kan göra så:(
rip alla.
Och stakars alla familjer.
l o l o < 3

Är med belli kimia nu

Så jeeeeeeeee.
Men vi har ju badat.
Och jag hissar tuuuuuuuuuuurkieeet och sånger.
kkkkkkk bryyyyyyy

god morgon!

Idag ska jag bada:d
l o l o  < 3

Bra belli

Du gjorde ett inlägg:D
Och vi måste ses snart:)
l o l o < 3

TJA TJA

tja bloggen i går sov jag över hos min kompis jennifer och vi tittade på serien vänner det var jätte kul
                    Isabel<333:)

09- Något som gjort dig stolt de senaste dagarna

Jag och kimia gick aslångt:o
Hihihi
cp ja e

08- Månadens mål med förklaring

Att äta bär? typ
För att jag älskar bär och hänga med kompisar och bada.

Har badat

Det var kul och kallt typ:p
Och jag ska se på harry  potter kiul va?
Den verkar asbra hehe

Ska hämta marre

Nu så vi ska bada:D
Sen kommer kimia och så äter jag  bär slut;)

I was born this way


Bildbomb!!!

Carposi:D
mina snäckor:)
.
i turkiet

En till dag:D

Ska ju bada såklart igen.
Nästa inlägg skaa ni få en bildbomb för kimia vill det.
så vänta får ni se.:)

07- En bild på något eller någon som har stor inverkan på dig

hahja bär såklart det är mit korta liv haha

06- Din favoritidol och varför

Jag har ingen idol.
Men en bra person är min mormor hahahah .
ahah kommer intepå nån anann aja  hheeejdöö

Zodiac inte bar för rädda läsare

Var en skräckfilm jag såg igår
Den handlar om en mördare som härjade på 70talet.

Mördare personer.
Och det här har hänt på riktigt:O
det läskiga är att man inte har hittat mördaren.
Huvudmistäkna tog i en hjärtattack 2000 nånting
Läskigt va?O.O

Visste ni en sak...

att kimia verkligen AVSKYR skräckfilmer just so ni vet det.
                                                                           tänka sig hur hon står ut när hon e med mig.
hon börja gråta när hon såg en bild av the grudge!!!


             haahahahaahahha h LOL.  tonfisk

haha

Älskade the grudge

uptadete kimia gick ut rummet när jag visade er den här bilden ahhaha


05- Ett foto på en plats du varit på

Ttturkiet:p
Jag åkte dit med båt från köös

Har badat.

Och gått en promenad
På badet ramlade kimia i vattnet med kläder på.:O
Sen på promenaden så åt jag bär och sjöng en fin fin sång med kimia
Helt randoooooooom ! så akta er för att nu har alex och kimia sprungit
Sen tog kimia fel väg typ 10 gånger.
vi skulle gå 2,5 km fast vi gickk mmmerr kan jag lova
Blåååååååååsssssssssss hejjjjj
Ki
Ellllllllllllefannnnnnnnter

04- En dålig vana du har

Att jag älskar chips.
Just nu har jag ju chipsförbud så det är bra.


                                                                     saknar:'(

03- Ett foto på dig och dina vänner

Det här är bara ett foto:)

02- Meningen bakom ditt bloggnamn.

För jag och Isabel delar blogg så det blev hennes smeknamn typ plus mitt smeknamn:)
Så hennes smeknam är belli fast nu är det bell och mitt är lolo =Bellolo
:)


l o l o < 3

Så idag ska jag bada

l o l o < 3

01- Ett nytaget foto på dig själv och 15 intressanta fakta om dig själ

1.Jag äääääälsssskaaaar bääääär:D<3
2.Jag har inte åkt allt på grönan för jag vågar inte åka tilt resten har jag åkt.
3.Jag älskar berochdalbanor.
4.I love horror movies.
5.Min släkt bor typ överallt:p
6.Jag har känt kimia sens jag föddes:o
7.Att jag gillar edhardy klädmärket asså.
8.Jag har många olika klädmärken och kan typ ingen av dem.
9.Jag gillar att läsa.
10.Att jag älskar att vara på landet och typ paddla och surfa och sånt.
11.Marre och jag kan vara lite blonda iblandxd
12.Rosa är inte min favoritfärg jag har typ tröttnat fast jag har massor av rosa kläder:p
13.Att jag har chipsförbud:P hehe
14.Jag är skum.
15.Jag är envis ibland:P

Taget av isabel wedholm

Inlägg 01- Ett nytaget foto på dig själv och 15 intressanta fakta om dig själv
Inlägg 02- Meningen bakom ditt bloggnamn
Inlägg 03- Ett foto på dig och dina vänner
Inlägg 04- En dålig vana du har
Inlägg 05- Ett foto på en plats du varit på
Inlägg 06- Din favoritidol och varför
Inlägg 07- En bild på något eller någon som har stor inverkan på dig
Inlägg 08- Månadens mål med förklaring
Inlägg 09- Något som gjort dig stolt de senaste dagarna
Inlägg 10- Låtar du lyssnar på när du är glad, ledsen, uttråkad, uppspelt och arg
Inlägg 11- Ett annat foto på dig och dina vänner
Inlägg 12- Varför började du blogga?
Inlägg 13- En bild på ditt hem
Inlägg 14- Ett foto på dig och din familj
Inlägg 15- Sätt din ipod/mp3/etc på shuffle och lista de 10 första låtarna. 
Inlägg 16- Ett foto på dig själv
Inlägg 17- Vem skulle du vilja byta liv med för en dag och varför?
Inlägg 18- Planer/drömmar/mål du har 
Inlägg 19- Smeknamn du har och varför 
Inlägg 20- Vem vill du dela ditt liv med eller ser en framtid med?
Inlägg 21- Ett foto på något som gör dig lycklig
Inlägg 22- Vad gör dig unik och annorlunda än alla andra?
Inlägg 23- Vad har du sug efter? 
Inlägg 24- Ett brev till dina föräldrar 
Inlägg 25- Vad finns i din väska?
Inlägg 26- Din favorittid på året? 
Inlägg 27- Varför gör du den här 30-dagarsutmaningen? 
Inlägg 28- Ett foto på dig från förra året och ett från nu. Hur har du förändrats? 
Inlägg 29- Vad har du lärt dig denna månad? 
Inlägg 30- Din favoritlåt?
Så nu vet ni:)

hemma igen

Så nu vet ni det
orkar inte blogga så cha

Min blogg är cp

om jag försöker ändra min design så blir det till den design jag har nu:(

I wish i was your.


Hiss/Diss



Folk som inte förstår att dem har bara ett liv soch inte  lever det.
Att det är skola snart:(
Vädret: det regnar inte och det är inte soligt.
 deeeeeeeeeeeet är sooooooool:DDD      Pusss//lolo





Bär!!! Det är ju för att jag älskar bär men ändå
.
mums:D
turkiet jag ska ju åka dit med abbe och kim:D¨
Skräckisar jag älsakr dem hehe
Och csi heh.


l o l o < 3




Cho

Idag ska jag till min kompis landställe:D

Ska bli askul
och igår var jag hos kimia och snackade.

TJA TJA

Tja bloggen just nu har jag jätte tråkigt så jag ska ringa alexandra
               Isabel:)<3

Men god morgon igen

Idah ska jag vara med bellbell.
och vi hittar ju på nåt som vanligt.
imorn blir det dåligt med uppdateringar för jag ska till min kompis landställe:D
Kulkul
Så mmm nu vet ni
gööttt

vill tillbaka!

den här var vit:p

vill tillbaka!

den här var vit:p

Venne var den kommer ifrån...

When somebody say you are pretty they mean your face.
When somebody say you are hot they mean your body.
When somebody say you are  beautiful they mean the inside


från kimia


even if we don´t match
even if they don´t want us together
even if you say something to me, doesent mather what
even if you find somebody else
even if you forgot me
I will wait for you my entire life, even if it´s going to ruin it i will wait until i´m in your arms and that´s gonna last for ever... <3


Från nån blogg





Life is short,
Break the rules,
Forgive quickly,
Kiss slowly,
Love truly,
Laugh uncontrollably,
And never regret anything that made you smile.



.


Lite humor;)



                                                                              l o l o < 3











hos kimia

Jaja och ja men ja
cha
Och mitt hår växe rhahasa coolt xollt
inget att skriva
Onödigt ilägg men ändå


Det var nåt jag skulle säga...

Men kommer inte ihåg vad det var...
Men nu är jah hemma från sophie:D
Det  var ju askul gjorde allt.
VI nästan vindsurfade rådde paddla och körde luftgevär och såklart bada:D
MEn det var så bra så

Idag ska

Jag äta middag hos mormor.
Typ det jag ska göra och just det sksa ju packa också:D
Vad tycker ni att jag ska ha me mej?
Säger sen vad jag ska ha med mej:p
bello sötis
l o l o < 3

greece

min väska jag köpte där

Har ridit:D

Red min fasters häst som är jätte söt och snäll:)
sen såg jag ett får soom inte gillade mej typ för den bääääääade hihi.
Näst inlägg så blir det bilder:D

Vaken

Idag ska jag rida
Ska bli kul för det var ju ett tag sen:D
l o l o < 3

Grekland

bilder från 4-5 dan?
det är nåt fel så ni får inte 300 bilder.
ger fler bilder sen

Har vi sett en bio

Så nu tittar vi på harry potter .
och jag lolo bokar biljeter med marre till örebro:D
Ska ju dit med sophie
l o l o < 3

BIO<3

tja bloggen snart kanske jag ska gå på bio med lolo men först måste jag göra i ordning mig för vi har varit på stranden och badat idag.
Sorry att jag inte har bloggat på jätte länge ibland glömmer jag bort att jag har en blogg med lolo men jag ska försöka att inte glömma att blogga BELLI <333:D


If i could turn back the time would everything be perfect?


Look me in my eyes and say that you love me.


Why do everybody think i have crush on in just if im just whit him.


Saker ni inte visste om mej

att jag hatar insekter.
Älskar att ha lov:d
Gillar att öppna presenter
Jag har känt kimia i typ hela mitt liv.
l o l o < 3

Ska på bio sen och se en film.

Med beeeellli som är nån stans nu:p

Igår va jag med belli ett tag.

Vi hade askul och vi blev typ matade,för vi fick äta 2 ålika middagar:p
Sen åt bello pinnar hahah.


Nu är jag hemma från belli vi hade asköl

Haahha jennifer 24 och massor meeeer.
doppade pinnar:p

Har varit och badat

Med bello och kimia


nu ska det badas:d

vi tre allså

ut med belli nu

hejdå

babys igen haha


I want to know you again.


när jag var med kimia och belli

smultron mums:d
kimia grät när vi såg en bild av the grudge ahah
mina:D<3
där äter jag dem
såklart så bLöundar kjag:p
modell:o och min fina hand haha
vackrast eller vad?
snygga solbrillor;)¨
vill ni ha fler?
l o l o < 3

Sorry att jag inte har bloggat...

Men datorn hade ingen sladd så jaja.
Men idag ska jag vara med belli coh igår var jag ute med dena och kimia.
bellis outfit nån dag:p

When you hurt me you made me stronger


Nu kommer kimia och fikar snart:)

och ni ska få bilder sooon

Ska till stan idag

så marre vi kan inte göra nåt:p

Heeej är hos maaaarrre

Och hon vill inte plocka mina blåbär:'(

You gonna see the light


Imorn ska jag till marre!

Vi ska plocka minna kära blåbär och så ska jag berätta ALLT.
Så yeaas nu vet ni.




Tittar på Knowing

Sjukt bra film, passar på att blogga innan det händer nåt spännande i filmen :




l o l o < 3

Jag ska till sophies landställe!!

Kanske me marrre det får vi se.
belli och kimia kommer hit så inte så mycket bloggning :
:D

Ska bada snart

typ nu så cja och btw bello kommer hit
'nya solbrilllor:D
l o l o < 3

Skulle se på desperation ...

men det blev the shining:p
men jaja jag vet inte om vi ska bada idag

Hiss/diss

Att jag inte kommer få se bästis på över en månad
Jag inte har träffat marre en:p'
Jag ska till turkiet med abtin och kimia:D
Idag ska jag bada med abtin kimia och belli?

Svar på tal

Marre om Nu gör jag inget...:
NAww!du vet Va ja menar ;)
Tönt:(

Nu gör jag inget...

imorn ska jag bada:D
Och idag har jag ätit mycket bär:D
väldigt fin haha

Hos kimia med bellui:)

FUunfun har ätit bär såklart:D

hahah coolt

Belli soon

yees!

Nu går det!

outfit tröjan från kos:D

HOME

Jaaaa det var askul i kos men hem ljuva hem.
Sen i slutet av juli ska jag åka till turkey! med kimbaaah och abtin.
DEt ända dpliga är att jag inte kommer få se bästis på en 1 månand:(
Ni ska få bilder nån dag också.
kan inte ladda up en ny bild:(

RSS 2.0